1 maart 2016

Waarom?

Waarom?

Verkenningstocht-waarom

In de ogen van mkb’ers leveren marketingacties vaak nauwelijks het verwachte resultaat op.
Want hoe luidt die verwachting? Omzet! Binnen afzienbare tijd.
Hoe realistisch is dat?
Met als gevolg: ondernemers ervaren frustratie en verspilling van energie.

Dat moet anders kunnen, vinden wij van ViatriX.
Vooral ook, omdat je met een slimme en empathische klantbenadering op termijn wel degelijk relaties bindt aan je merk.
En daarmee de conversiekans omhoog stuwt!
Onze oplossing: organiseer de klantreis. Dit concept bevat alle belevenissen van de relatie rond uw merk. Als ondernemer hebt u daar forse invloed op. Pak die invloed.

Daarom!

Volgens ons kunnen veel ondernemers in het mkb hun omzetkansen vergroten door het bieden van

  • de juiste content
  • op de juiste wijze
  • op het juiste moment
  • aan de juiste persoon!

Ga op Verkenningstocht naar de klantreis!